Tjena.. läget

Nu har jag alla möbler här, men det fattas lite smågrejjor och tvn har inte monterats upp ännu.. men annars så trivs jag som handen i handsken, som fisken i havet, som maten i magen, som djuren i naturen, som....

Jag gick runt på stan men Nathalie här om dagen, vi försökte hitta kläder i detta enormt stora utbud av kläder som finns här i dövik. Det gick inget vidare för Nathalie men jag lyckades faktiskt hitta två tröjor!

I love the webcamera...




Det fick mig att tänka på att jag måste köpa en systemkamera. Jag MÅSTE verkligen det, det kommer förmodligen ta ett bra jävla tag innan jag gör det men jag vill ha en. Och en macbook..

När jag gick igenom lite bilder på datorn så hittade jag lite söta bilder!

Nyår!

Gamla goa tider! heh

Men har jag världens sötaste bror eller?

HAHAH lilljonas... orientering på husumskolan (y)

söta brudar!

hahah <3



Nej men gud.. det är för många bilder.. jag måste nog göra en mapp på facebook! heheh

Nu ska jag börja ladda ner filmer!

CYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0