Sovmorgon..

Jag vaknade, och kände mig fortfarande trött, klockan var halv 1, så jag somnade om! När jag senare vaknade så fick jag en ångest attack, skolan börjar snart.... :'( Ingen sovmorgon längre... Jag kommer komma till skolan som en jävla zombie varje dag, och bara flyga igenom dagen utan att veta vad som egentligen händer. Uscha! JAG VILL INTEEEE..

Nu sitter jag och tröstäter godis iaf.. och snart ska jag hoppa in i duschen och senare tänker jag nog gå ut på stan med Evelina (:
När jag ändå skriver här så kan jag ju uppdatera er om jobb!
Jag har fått options, och för er som glömt så betyder det att jag bara kanske får jobbet, men iaf.. två utav de är i Tyskland och jag vet inte riktigt vad det var men det var iaf ett tredagars jobb som är precis när Savannah har sin 18 årsfest.... den andra är en dag tidigare.. men det hade ändå varit kul att få något utav de jobben. Men allt har ju sån jävla bra tajming..!
Aja de andra två är här i sweden, Den ena är ett jobb för NK, jag tror det hette typ Nks inrednings kampanj eller nått liknande, och det är den 31 augusti.
Sen det sista är ett jobb för HM, 7-10 september. Sen var det inget mer. (:
CYA

Kommentarer
Postat av: gunsan

Gokväll du lilla sömntuta;))



Typiskt att det ska krocka för dig hoppas det löser sig till det bästa;)

kramizzzzz

2011-08-23 @ 22:52:27
URL: http://nybogunsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0