Kenya & Stockholm med systeryster

Jag har kommit fram till att det är omöjligt för mig att blogga dagligen.. Det har jag aldrig klarat av och kommer aldrig klara av det!

Men nu ska jag iaf skriva lite om när jag och Evelina var i snoppholm, och visa lite bilder från Kenya!

Innan jag kom till stockholm så var jag ju i Kenya med faster, som adopterar en liten pöjk!
Jag skrev lite om dagarna innan i bloggen så jag visar mest bara bilder nu (:







mmmmh, Fresh Bananas!


Vi hade iaf tur med vädret....




Lillvännen i bilen är min Kussefin!!! Det blir inga bilder på honom så att man kan se vem det är förrän allt är färdigt där borta i Kenya och de två har kommit hem!

Nu kommer bilder fårn när jag var på safari i 4 dagar! (:



Sötaste lilla Agnes!






Masaiier gör upp eld!



Och när jag kom hem, gick jag och Evelina på Stockholm fashion week, vi gick för Busnel och Nhu duong tillsammans sen gick jag även för Stylein!

Godaste salladen i Märsta Centrum! (:

Bilderna på oss när vi går blir väldigt... ja ni kommer ju se.. men jag visar inte de värsta hehe..

Busnel





Nhu duong


Evelina hjälpte mig nyss med att ta lite nya bilder som Mikas behövde. (:


Tack syster!

Snart kommer pappa hem och då ska vi till min lägenhet och hämta min säng och alla mina möbler, jag ska flytta tillbaka till familjen. Och jag gör det för att slippa kasta pengar i sjön. Jag är ändå nästan aldrig hemma, jag åker bort väldigt ofta och det är ju grymt onödigt att betala för en lägenhet som jag inte ens är i.
Det finns fördelar med att flytta hit, nu kan jag ha större fester!! heheh

Nu ska jag äta något tror jag.

CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0