FUCK LIFE

Rubriken är ett citat från "Michelle Gustafson". Men det passar så jävla bra in på det jag ska berätta nu..

Så här ligger det till.. SKOLAN FÖRSTÖR MITT LIV.

Jag ska till Australien i november, först planerade jag det som en semesterresa, för att träffa på Jess som jag träffade i Tokyo. Men när jag berättade det för Mikas så sa de att jag lika gärna kunde stanna där i en månad och jobba i Sidney, för de har frågat efter mig där. Det skulle jag ju jättegärna göra, men det är bara det att jag ska tillbaka till Tokyo i december med Malin och då kommer det förmodligen bli så att vi stannar en bit in på januari också. Och då har jag liksom varit borta från skolan i ca.. 2 månader... och sen träffade jag Jason som jobbar på Next agency som finns lite överallt i världen, han sa att jag var redo att åka till the UK och att han säkert kunde fixa mig till London i september! Men.. det var jag tvungen att säga nej till för om jag åker dit också så kommer jag förmodligen bli tvingad att gå om 2an och det vägrar jag... Tänk så lätt det hade varit om jag inte gick i skolan.. Då hade jag bara tackat jag till allt och åkt iväg men fan heller.....

CYA
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0