Fääst!

Tvådagars partajjande... CHECK!! Det blev bättre än jag trodde, hade så jävla kul både hos nathalie och här hemma! (: Det blev inte så många kort, jag är sämst på att göra det.. och tillslut blir det mest bara suddigt hehe..
Jag fick bara ett kort från festen här... tråkigt men ja.. och det var innan allt startade, det var meningen att jag skulle ta en för och efterbild på mamma, men det blev tyvärr inget mer än en supervacker förbild!
SÅ JÄVLA SNYGG.
Pictures from Nathalie! :D
Den här bilden ser sönder-redigerad ut, men faktum är att min mobil blev lite sjuk i huvudet.. hehe
Som sagt så är jag tyvärr sämst i världen på att ta bilder.. blev bara från början av kvällen.. menmen!
För er som undrar så börjar skolan om fyra dagar.... jag känner att jag verkligen vill dö, sommarlovet gick så jävla fort!!
Nu är det mat!!
CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0